Ny livstil

  • Skrevet: 19.04.2017 kl.23:31 - Kategori: Blogg

Etter fødselen har jeg slitt litt med å opprettholde en sunn livstil mye pga ammingen men også motivasjon... jeg fikk umettelig sult å ekstremt søtsug da jeg startet. Så jeg datt av lasset litt å har vært veldig usunn en periode, som ikke er særlig heldi for meg som hadde svangerskap diabetes!
Unnskyldte meg mer at jeg fortjente det etter et tungt svangerskap... Men sånne friheter kan jeg ikke å burde jeg ikke ta fordi jeg legger på meg fort å jeg er trossalt i stor risiko for diabetes

Så jeg har bitt tenna sammen og har nå den siste uken spist strengt å trent vær dag!
Kjøpte ergometer sykkel brukt og handlet inn sunn mat

For å holde styring over trening og matinntak lastet jeg ned lifesum og Google fit, anbefaler appen til alle som vil ha god oversikt:)

Prøver å klar minst 20 min vær dag på sykkel å minst 2-3 lange trille turer i uka. Men målet er 30 min sykkel å 1 time gå tur vær dag men selvfølgelig er mye opp til lenore om hva som blir mulig eller ikke :)

Her er eksempel på hva jeg spiser til en midag å hvor mye kalorier det inneholder  målet er 1400 kalorier tilsammen men trener jeg ekstra hardt å mye må det legges til ekstra

Ørret med super ris fra toro som btw var veldig god:) og asparges,gulerot og squash.
433 kalorier

Kylling klubber med wok og cottage cheese 225 kalorier

2 kommentarer

Victoria Larsen

20.04.2017 kl.00:25

Åh, så godt det ser ut! :D

elisebr

20.04.2017 kl.16:28

Så mye god mat! :) Ønsker deg en fin dag :)

Skriv en ny kommentar

hits