hits

Vekt oppdatering 2 uker

  • Skrevet: 27.04.2017 kl.18:33 - Kategori: Blogg

Å kombinere trening å baby er ikke alltid like lett! Så jeg nådde ikke målet mitt om 2 kilo ned denne uken men so close!
Er nå 66,3 Omg de irriterende 3 altså fysj å fy hehe :) jeg er stolt av meg selv , å jeg kjenner det virkelig på kroppen  at den nyter det å miste litt tyngde ! å det å være mer aktiv er fantastisk healende

Jeg har allerede mye bedre kondis, kan presse meg selv mer vær dag å det er mindre å mindre smertefullt å jeg lærer alltid nye gode oppskrifter :)

Har denne uken laget store middager for og fryse ned i porsjon det sparer jeg tid og penger på pluss jeg får total oversikt over hva jeg spiser og hvor mye fremover. Har mange forskjellige retter til over 2 uker hittil :)

Ukas favorit: asparges seriøst det er perfekt i all slags mat! heeelt nydelig i love it! Men ehm man får veldig rar lukt når man tisser lol tmi :p og te ! Jeg er en konstant te drikker (uten koffein btw!) Matcha te er kjempe bra og med en klatt kokos olje blir den enda bedre :)

Ukas i hate it!: hater å få cravings eller å føle meg sulten når jeg vet jeg egentlig ikke er sulten. Å jeg hater at jeg sliter med å få i meg god nokk frokost for jeg er ikke egentlig et frokost menneske men d er viktig sååå jeg tvinger i meg maten læll...

Målene for denne uka:  å presse meg enda hardere å ha lengre økter på ergosykkelen når jeg først får tid! Slik at jeg virkelig kjenner svetten renner for man føler seg skikkelig bra når man er ferdig ! Å ikke henge meg for mye opp i tallene på vekta men heller vite at jeg gjør mitt beste å tar vare på meg selv så kommer tallene å gå ned akkurat som de skal... jeg ble så skuffa når jeg ikke var 66 men herregud egentlig burde jeg være stolt bare man klarer halv kilo på en uke, resultater er jo bedre enn før uansett :) har også funnet trenings økter man kan gjøre sammen med baby så man kan være aktiv når baby er våken og faktisk ha samspill så tidig :)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar